tisdag 6 januari 2015

365 kreativa saker

Jag hittade en utmaning häromdagen som hette 365 kreativa saker på ett år. Och då hade det redan gått ett par dagar av 2015. Men för min egen skull kände jag att jag kunde anta utmaningen ändå. I min egen takt. 

Och faktiskt är det nog så att jag gör nåt kreativt varje dag. Jag behöver bara bli bättre på att se det och sätta fokus på det, för att bli mer nöjd med mig själv. 

Ibland är jag kreativ i jobbet, det kan vara matlagning, bakning, lagning av kläder eller nåt annat, pyssel, legobygge eller som nu ett par kort som blev producerade. 

Kort är nåt som är bra att ha färdigt hemma. Så man har nåt för lite olika tillfällen när det kan behövas ett kort. Gärna med lite olika texter för olika sammanhang; grattis, tack, lycka till, etc. 

De här är ganska enkla, men med matchning av presentpapper och inslagning eller blombukett kan det bli bra ändå. 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar