onsdag 12 december 2012

Magiskt vinterväder

Det är en del alldeles magiska dagar ute nu! Snö i överflöd, både på marken, taken och träden, massor av rimfrost och så solen som glittrar nåt alldeles fantastiskt i allt detta vita.

Tyvärr har jag inte hunnit ut och fota nånting den här vintern. Än. Men jag håller just nu på att fixa till min mammas julkort och då hittade jag en massa fina bilder som mamma tog i mars 2011, alltså den snörika vintern för snart två år sedan.

Så här vackert är det där jag bor, även nu. Det är lika mycket snö men i år har vi faktiskt varit duktiga och hunnit få in trädgårdsmöbeln innan snön kom...

Världens bästa 7-åring syns också på bilderna, även om det här var straxt innan han fyllde sex.







2 kommentarer:

  1. Underbara bilder!! Ja, visst är det fint med vinter! Och vackert på bild blir det också!! :O)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Å mammas vägnar, det är hon som är fotografen den här gången... Men jag tycker det är härligt med vinterbilder. Speciellt morgon eller eftermiddagsbilder när solen glittrar och skuggorna blir sådär långa. Och ljuset blir lite magiskt sådär.

      Radera