söndag 23 december 2012

God Jul 2012

Jag vill önska er alla en riktigt God Jul 2012 och ett Gott Nytt 2013 med en bild på årets julgran.

Hoppas ni alla får en riktigt skön jul med lagom med ledighet och möjlighet att varva ner och lata er lite grann. Varvat med möten med härliga människor, familj, släkt, vänner eller vilka ni nu väljer att umgås med i jul, mellandagar och nyår.

Själv ska jag fira jul först med makens och sedan med min familj. Ena på julafton och andra på juldagen. Sen hoppas jag på att få träffa lite av övriga släkten i mellandagarna och sen får vi se vad det nya året bär i sitt sköte. Jag har i alla fall jullov nästan lika länge som barnen, dvs till den 8 januari, ska bara jobba lite lagom, kolla post och mail och så där nån enstaka dag, så vi får se om vi ses och hörs mer innan vårterminen börjar. Vem vet?

Ha det riktigt skönt nu och stressa inte mer än vad ni verkligen behöver. Det blir jul även om inte allt är tipptopp!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar