onsdag 23 maj 2012

Ett första försök.

Det här är mitt första försök att blogga. Jag har länge tänkt börja och under det senaste året har jag följt ett antal bloggar. En del som jag verkligen gillar och en del som har en del saker jag stör mig på. Så då vill man ju liksom att det här ska bli bra. Och intressant. Och snyggt. Och inspirerande. Ni fattar, det blir inte lätt att leva upp till. Men jag ska försöka släppa lite på mina krav, annars kommer jag aldrig komma igång. Jag är tacksam för feedback och kritik, om den är konstruktiv och inte destruktiv. Då kan ni behålla den för er själva.
Bilden visar mina underbara barn. Den är tagen förra sommaren i Gamla Linköping. Nu är de 7, 10 och snart 13 år gamla. Ofta glada som på bilden!

Min tanke är att bloggen ska handla om sånt som intresserar mig och om sånt som jag funderar på. Det kan vara allt från heminredning, pyssel och trädgård till mina barn och mina husdjur och samhället runt omkring mig. Hoppas att ni vill följa mig via min blogg. Varmt Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Såklart att man vill kika in här :-) Jag ska genast länka till dig från min blogg. Kram.

    SvaraRadera