onsdag 23 maj 2012

Jag lär mig!

Ja, det är rätt mycket att sätta sig in i.
Jag är inte riktigt nöjd med utseendet på bloggen, men det får väl rätta till sig så småningom. Och jag skulle vilja att den heter "Nytt & Nött" men det lyckades jag inte med. Och jag vill ha mitt "riktiga" typsnitt på rubriken (Present) men det lyckades jag inte heller med. Gå in på "Nytt & Nött" på facebook (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1168205061066.21223.1706132460&type=3#!/pages/Nytt-N%C3%B6tt/269727656396636) och kolla vad jag menar. Jag har pysslat under det "varumärket" ett par år och använder en lite mörkare röd färg i kombination med randigt rött/vitt. Så skulle jag vilja att min blogg såg ut, så man känner igen sig. Eller så vill jag ha en röd bakgrund med vita prickar, för det är det snyggaste mönster jag vet! Har just nu massor av rött/vit-prickigt i mitt kök.
Här är en bild på ett par grytlappar jag sytt. Först till mig själv men sen fick jag också beställning på ett par likadana av en bekant. Kul! Annars gör jag sällan exakt likadant två gånger, men den här gången fick det bli så. Här hänger grytlapparna i mitt kök och just här är det inte så mycket prickigt, men det kommer bilder på det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar