onsdag 3 juli 2013

Glad sommar!

En liten sommarhälsning i form av ett kort jag gjorde till en "gå-borts-present" här om sistens. Två askar Noblesse under kortet. En till de vuxna och en till barnen! ;)

Pappret och dekorationerna i kortet kommer från Panduro / Tilda. Pappersnöret i laxrosa är en riktigt gammal rulle som jag haft länge så det har jag ingen aning om vad det kommer från.

Egentligen var det tänkt att vara ett dubbelt kort, med vikning. Men när sonen och jag hade hjälpts åt att sätta fast bokstäverna med häftkuddar så visade det sig att kortet hade legat upp-och-ned och öppnades åt fel håll. Så det fick bli ett enkelt kort istället, med hälsning på baksidan. Jag skulle gärna vilja skilja på den åttaårige sonen, men antagligen hade han ingenting att göra med hur kortet vändes.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar