fredag 15 juni 2012

2 dagars semster

Vi ska åka på en liten minisemester i två dagar.

Hela familjen ska åka till Karlstad och se sonens favorit-tv-program live: Gladiatorerna. Det ska bli jättespännande på flera sätt. Dels har vi aldrig varit på tv-inspelning förut. Och knappt har vi varit i en stor arena på nåt stort jippo tidigare. Och tänk om man får se nån kändis! Gladiatorer, Gry, Hans Wiklund, m fl. Häftigt!

Jag återkommer med rapport och förhoppningsvis några bilder efter helgen.

Idag strålar solen från en halvmolnig himmel. Jag hoppas det lättar snarare än mulnar igen mer. Jag är så trött på dåligt väder nu och vill ha sommar! Därför packar jag picknickkorgen i eftermiddag och tar med mig familjen på en liten utflykt. Utan regnkläder och paraplyer!

























Den här bilden har jag inte tagit själv. Den är tagen från en bildsida på nätet med royaltyfria bilder. Jag tycker den är så underbart somrig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar